Sekapur Sireh...

Thanks 4 spending time reading MY INNER SOUL..nothing much from me..hehe..sekadar tempat meluah rasa..(but action still speak louder than words..)
MY INNER SOUL...semoga ada yang sudi memahami..


PENGINTAI LAMAN

Sunday, January 20, 2008

On mY Way...

Assalamualikum...

HAri jumaat 18/01/2008 aku balik kedah jam 2230 naik bas...then bas tu stop all of a sudden. Tah knp..aku malas nak turun tgk sekaligus malas nak ambik tau lansung...sb aku tengah mengantok..huu...stuck kat area slim river for about 2 and a half hour...fuh...sejuk sb econd..n boring...n sakit badan...sampai kedah jam 0730.

Sbnrnya itu bukan agenda utama aku hari ni. Apa yang berada dalam minda aku tika ini adalah....suatu yang aku sendiri pun tak mengerti.

Pencarian yang aku sendiri tak tahu bila akan tiba dipenghujungnya...I'm not totally lost tapi adakala macam aku bukan diri aku. Salah kah andai aku cuba menjadi yng terbaik untuk diri aku sendiri. Bukan senang aku nak mengintepretasikan apa yang aku mahu uintuk diri sendiri..

Aku cemburu...cemburu pada kejadian Allah yang maha cantik...Mungkin hampir sempurna apa yang dimilikinya..Sesuatu yang indah bukan selalu kita miliki...dan...aku mahu menjadi yang terindah itu. Hijrah...satu pengorbanan yang more than worth it..

Setiap kali aku berhadapan dengan mereka, seolah sesuatu sedang menjalar perlahan ke segenap ruang tubuhku...nyaman...aman...tenang...Ya..aku mahu seperti itu..

Aku mahu mencari yang terbaik maka aku harus menjadi yang terbaik..untuk agama dan diri aku sendiri....Permudahkanlah urusanku ya Allah....

.....NSSY.....

0 comments: