Sekapur Sireh...

Thanks 4 spending time reading MY INNER SOUL..nothing much from me..hehe..sekadar tempat meluah rasa..(but action still speak louder than words..)
MY INNER SOUL...semoga ada yang sudi memahami..


PENGINTAI LAMAN

Thursday, March 31, 2011

Sebuah kesinambungan...

Da Besh...(^_^)
Assalamualaikum...


Bermacam-macam perasaan yang bergelumang dalam jiwa dan sanubari aku saat ni.. Banyak kot nak pk (sentiasalah...) cehhh..poyo ah..meluat lak aku dgn diri sendiri bila cakap mcm tu. 


Semalam ada presentation. kebetulan puan lecere tu pun membebel la...pot...pet..pot..pet.. serba banyak. Dia cakap lagi muka group aku ni tak nampak stress..hehhhh, tak stress?? (habis kerut dah muka aku depan dia...hikhik..) Biarlah...dia lecere...


Sememangnya aku tak ingin untuk melewati daerah stress, sungguh pun itu yang aku harapkan. Bukan untuk takutkan diri sendiri, cuma sebagai tanda amaran aku nak BERPERANG. Tapi...biarlah dulu....


KTM Sg.Buloh
Tanda2 aku tak stress adalah buktinya yang jelas ini jua. Pics yg sempat di 'PUKUL' sepanjang perjalanan mengukur SG.BULOH - KL.


Hampir  membengkak jua lah adanya kaki ini akibat berderap langkah mara...hmm...(cuma tak bwk FSMO + M16 jer..) Heheheh...






Bukan senang nak round KL seharian mcm ni.. Penat tu mmg arr..tp superrbbb la (cam knl ayat ni..=P) 


@ Pavi stairs..

Semua2 mereka yg ujud dlm pics ini bukan lah rekaan semata2, dimana ia tidaklah di edit, di crop atau sebagainya. Semua yang betul2...bukan cobaan mahupun testing.






Wahhhhhhhhhhhhhhh best kan hidup klu bleh jalan sepanjang masa....(MIMPI LA SAMPAI SUDAH...)
di belakang # 7
 Akhirnya.........terpahat sebuah lagi kenangan....AKU DAN MEREKA.


0 comments: