Sekapur Sireh...

Thanks 4 spending time reading MY INNER SOUL..nothing much from me..hehe..sekadar tempat meluah rasa..(but action still speak louder than words..)
MY INNER SOUL...semoga ada yang sudi memahami..


PENGINTAI LAMAN

Tuesday, April 5, 2011

BABAK KEHIDUPAN SERIUS 3

Assalamualaikum…
Aku ingin saja cuba untuk menyampaikan rindu yang tertangguh ini pada si dia yang entah dimana. Sesekali ingin juga kiranya aku untuk berbicara soal rindu hati padanya yang tidak pernah ku kenal siapa. Adakalanya ingin aku bualkan soal hari muka bersamanya yang tidak pernah ku jumpa. Siapa dan dimana dia, sentiasa aku bertanya.
Andai diberi sebuah kanvas, mampukah untuk aku palitkan warna untuk melakar wajahnya? Dia ada dijiwa. Dia sentiasa bertakhta. Tapi dia terlalu jauh dari bayangan mata.

0 comments: