Sekapur Sireh...

Thanks 4 spending time reading MY INNER SOUL..nothing much from me..hehe..sekadar tempat meluah rasa..(but action still speak louder than words..)
MY INNER SOUL...semoga ada yang sudi memahami..


PENGINTAI LAMAN

Monday, June 6, 2011

sesimpul bahasa


Assalamualaikum...

Saat Kamu Ingin Melepaskan Seseorang,
Ingatlah Ketika Kamu Ingin Mendapatkannya......

Saat Kamu Mulai Tak Menyayanginya,
Ingatlah Ketika Pertama Kali Jatuh Cinta Padanya......

Saat Kamu Mulai Bosan Dengannya,
Ingatlah Saat-Saat Indah Bersamanya......

Saat Kamu Ingin Membohonginya,
Ingatlah Saat Dia Slalu Jujur Padamu......

Saat Kamu Ingin Menduakannya,
Bayangkan Jika Dia Selalu Setia Untukmu......

''Menyayangi Seseorang Dengan Suatu 'KEIKHLASAN' dan 'KETULUSAN',
Bukan Dengan 'KEMEWAHAN'......




Fuhh....what a day..hari ni aku asik tidoq ja seharian...makan pun tak...malam ni baru terasa nak makan. tapi its okay...esok just taklimat n pendaftaran...owhh...lupa la plak nak cakap. esok aku akan start minggu induksi...minggu yang penuh dengan CERAMAH...hahahahah...bawak kain gebaq la lam audi nnt...kekekeke..

Actually, mlm ni aku nak cakap hal org lain...dalam bahasa mudah adalah menjaga tepi kain org la ni...wahhh....layak ke aku? Aku tak peduli..nak jugak cakap...ok aku mmg keji...

cita dia cam ni...ada la minah A ni...sangat2 plastik. semuanya...inside n out. dia kawan rapat (query ni??) dgn BF kwn aku. kawan aku lak mcm dah malas...asik redha jer dgn perangai mangkok 2 ekoq ni...point dia skang ni...jantan tu asik tipu kwn aku yg dia tak dak apa2 dgn minah A. kejadahnyer tak dak pa2 kalau dah siap dgn cincin kapel kan?? KEJI....so aku kena bgtau tak kwn aku tu?..huhu...ok aku tak mau pk dah...biarlah dulu....

Pelik...kenapa lelaki selalu cepat berubah arah? (sama jer laki pompuan...). Dia dah kenal kwn aku lebih 4 tahun...tapi minah A ni baru jer kot...menyampah...dah rasa semuanya bagus?
Senang2 jer kan?Aku tak suka nak jadi busy body tapi sedikt sebanyak ianya mengganggu ketenteraman jiwa aku. coz semua mereka dalah kawan2 aku...dan sebenarnya aku sentiasa membayangkan aku di tempat kawan aku tu....nak buat mcm mana...dah terbiasa....dilatih to put my self in other's shoes...end up mcm ni lah...stress sendiri...ni lah aku....aduuuuuuuuui...

Aku doakan semoga apa ujian yang Allah berikan untuk semua kawan2 aku dapat di handle dgn baik...same goes to me..AMIN...






0 comments: