Sekapur Sireh...

Thanks 4 spending time reading MY INNER SOUL..nothing much from me..hehe..sekadar tempat meluah rasa..(but action still speak louder than words..)
MY INNER SOUL...semoga ada yang sudi memahami..


PENGINTAI LAMAN

Thursday, November 18, 2010

Kenangan Lama

Assalamualaikum...


Hmm...mlm ni terkenang aku pada kenangan dulu masa skolah menegah especially..teringat zaman cinta monyet zaman remaja...hakhahak...dulu2 la katakan..


Aku ingat lagi aku penah cakap pada sorg budak ni aku tak kan kawen kalau aku tak kawen dengan dia. wakaakakakak...kelakor ah ingat balik. Apa sangat la yg aku tau ttg LOVE masa tu...suma juz melalui buku cerita...novel2 cinta ahadiat akashah, novel creatif...masa tu tak dak lagi alaf 21. Masa tu bg aku perkataan LOVE tu terlalu suci..indah...n tak kan ada apa2 masalah besar. Ye la..dah bahagia...mana da masalah...i'm so damn naive...cehhh...Tp masa skolah mmg aku bahagia...sgt2 bahagia...suma perkara senang bg aku. even add math yg susah bg org lain (aku tanya kwn2 aku la...) so simple bg aku...bahagia katakan...kakakaka...


Sekarang terlalu jauh berbeza. LOVE tu dah tak sesuci dulu lg...hati aku dah terlalu tercemar. Hati aku dah banyak parut2 akibat LOVE. goshh....walau apa pun aku ttp hadapi semua tu...sendiri.


Buat insan yg pernah hadirkan debaran setiap kali bertemu, terima kasih..(aku tak pernah rasakan ia lagi...sb dah terlalu lali..) buat insan yg pernah menghadapkan aku pada indah sebuah rindu...terima kasih..(rindu kini adakalanya pedih..)..Alhamdulilah..Terima kasih Tuhanku.

0 comments: