Sekapur Sireh...

Thanks 4 spending time reading MY INNER SOUL..nothing much from me..hehe..sekadar tempat meluah rasa..(but action still speak louder than words..)
MY INNER SOUL...semoga ada yang sudi memahami..


PENGINTAI LAMAN

Wednesday, January 26, 2011

Kisah hari ni...

Assalamualaikum...


Hari ke dua posting klinikal Ortho OT. Besh...mcm2 ada. Tok sah cita la. Semua tu privacy, private n confidential. Ahaks....yang dapat dirumuskan..BESHHH GILER...\


Aku bukan seorang yang sangat penyabar. Tapi aku tak sudah2 belajar untuk sabar. Belajar untuk menerima semua kelemahan orang tanpa banyak soal. Macam2 aku buat untuk didik hati sendiri ni. Aku telan semuanya sekarang. Susah ke nak nampak semua tu? Perlu ke aku jelaskan satu-satu? Kalaupun aku jelaskan, faham ke? silap2 haribulan, aku dituduh cuba untuk menunjuk2. (itu la yg jadi selalunya..). Penat jugak kadang2 bila asik kena mengalah. Penat bila asik kena berkorban untuk org. Aku bukan malaikat yang lansung tak boleh wat silap. Aku bukan nabi yang mulia sifatnya. Aku ni cuma INSAN. Banyak lemah dari kuatnya...Aku dijadikan dari rusuk yang bengkok..


Aku tak kan lupa...malam ni. Sampai hati.......

0 comments: