Sekapur Sireh...

Thanks 4 spending time reading MY INNER SOUL..nothing much from me..hehe..sekadar tempat meluah rasa..(but action still speak louder than words..)
MY INNER SOUL...semoga ada yang sudi memahami..


PENGINTAI LAMAN

Wednesday, March 23, 2011

like hell...(>_<)

Assalamualaikum...

...dan ianya terus tersebar, jauh dari jangkaan...

Gosip...gosip...gosip...terbaru, aku dapat info dr jr.RED aku ttg hal yang tak ingin aku sebut kat sini. Hari ni saja aku dapat tahu, semakin ramai yang sedang put their eyes on me n my private personal life...keep on talking T I H S about me..do they really know me???? WTF....

Fuhh...aku tak nak rosakkan imej dan personaliti, kredibiliti serta kewibawaan blog aku dengan entry2 yang penuh dengan caci maki...but i'm soooo f*****g pissed off..herghhh...~~ 
I better stop la...i'll be more cool untuk entry yang lebih murni dan harmoni...done.


0 comments: