Sekapur Sireh...

Thanks 4 spending time reading MY INNER SOUL..nothing much from me..hehe..sekadar tempat meluah rasa..(but action still speak louder than words..)
MY INNER SOUL...semoga ada yang sudi memahami..


PENGINTAI LAMAN

Tuesday, March 22, 2011

Yesss!!....

Assalamualaikum...


Yes untuk hari semalam, yes untuk hari ni dan seterusnya yes utk esoklah....yes jugak untuk aku, untuk org lain dan untuk semuanya....knp aku excited sgt neh?? Ye ke? tak ah...biasa je kot....Hari ni aku nak story mory pjg2 gitu...cover untuk 3 hr teruslah (cuti for exam pecah pala....hahaha)...


2 hari lepas......
Nothing pun happen...tp masih ada cite HOT lah...setelah sebulan lebih...i got a msg, asking for help. Tak mau panjang cita aku tolong la mana patut. tp aku rasa mcm agak terlewat la..sb sempat ke nak cover suma?? nvrmind..wait for the result lah..hope dia boleh la wat even dah last minit cam tuh...(hardly praying for it....ermm)..Then agak terkejut bila terserempak kt pasar mlm..bg anggur (my feveret) kt aku...(rasuah ke??...) Neway, thanks......Aku tau kwn2 aku tak setuju sgt aku tlg dia. tp tak pa...aku faham...kwn2 aku tu cuma tak nak aku ni terus-terusan membodohkan diri...aku faham, tp aku tak sampai hati...Biarlah, walau apa pun niat dia, aku cuma harap dia lulus ja...AKU DAH CUKUP PUAS HATI...tak sampai situ saja...tggu aku sambung utk hari ke3..


1 hari lepas (semalam la tuh..)
Aku exam...fuhhhh...NPDM insyallah..lepas, emergency...???hmm??? mestilah lepas....=), pastu aku dgr dari dia yang dia tak leh jawab untuk renal calculi..paper surgical...(wekk...sebok gak nk amek tau...wht de hal tah...). Sedikit rasa kecewa. Jangan salahkan aku sudaaa....aku dah pesan dari awal semester lagi dah...walaupun bunyi mcm aku membebel..aku tetap mengingatkan.


Okay...untuk 2 hari lepas tak dak sgt yg menariknya...sumanya biasa2 ja hal aku...masuk lah hari seterusnya...


hari ini....
Aku exam gak lagi. Paper last, paper Professional Practice IV. Alhamdulilah....semuanya dari ALLAH..next, wait for the gud result lah....AMIN...
Ok...hari ni jugak aku dgr dr mulut kwn aku bahawasanya ada mereka yang sedang mengambil tahu hal aku seadanya...wahahahahahah....sumtime, it is fun to knw dat sumone is talking about u behind ur back. kekeke...mean dat, ada yg sedang MENGHARGAI KEWUJUDAN  aku..(sarcasticnya aku..)..Awak..wlu sapa pun awak, thanks tau sb AMEK BERAT hal saya...mulut tempayan lagikan boleh ditudung, mulut insan..susah jugak lah adanya yg dihadapi..tp tak pe lah...dah lumrah..SAYA DOAKAN ALLAH MEMBERKATI AWAK...


Tapi sejujurnya, untuk tahu ada mereka yg sedang mengambil berat hal aku itu, adalah sesuatu yang sangat berharga jua adapun..walau pada hakikatnya perkara yang menjadi bualan tersebut adalh tidak sedap di halwa telinga ini. Cuma, apa yg boleh aku perkatakan adalah...ADA AKU KISAH?? hehe...sedikit kasarkah bunyinya?? tidak lah sangat....bukan ka?? Masih banyak lagi perkataan2 yg lebih kasar bunyinya..tp tidaklah tergamak jua untuk dibicarakan. Tak nak lah hidup aku menjadi sebuah tragedi plak kat sini nanti...


Hmmm...aku sedikit busan lak hari ni...rumate p jalan...org lain sibuk membalas dendam tido. Aku lak sibuk menghadap blog..memasukan entry terbaru...hahaha...busan kan hidup aku ni???...hhahahaha...iyo la tuh...mana da busan...aku okey jer...MAKINCERIA, MAKIN AWET MUDA....yesss!!!

0 comments: