Sekapur Sireh...

Thanks 4 spending time reading MY INNER SOUL..nothing much from me..hehe..sekadar tempat meluah rasa..(but action still speak louder than words..)
MY INNER SOUL...semoga ada yang sudi memahami..


PENGINTAI LAMAN

Sunday, May 1, 2011

BASIK 2/2008 - MOST WANTED

Assalamualaikum...

Aku doakan yang terbaik untuk semua student basik 2/2008. Aku doakan semua lulus. Aku doakan kita menjadi penjawat awam yang sangat berdedikasi pada tugas, komited pada tanggungjawab dan berkeyakinan tinggi pada diri sendiri. Insyallah. 

Teristimewa buat GROUP I -
*
*
*
KHAIRUL NEEZAD RAZALI
FARIHEEN MAZLAN
ASYRAF ABD RAHIM
NOR FATIN ASYIQIN YATIM
NOR SHAHIDAH CHE MAT
NOR SHAHIDA SUKARNI
NOR HAFIZAH HARUN
NOR AZILAH AMINUDDIN
NOR AMIZA ABU SAMAH
*
*
*
...u guys r de best TEAM MATE ever...

  • untuk Tin, sheda cik mat, she-dare n pjah...kita kerjasama dari sem satu...sampai dah final...banyak sangat kenangn manis dan pahit...masam, masin n kelat...semuanya ttg kita. semoga kita hajat kita sampai.


  • untuk ejad, jay n B...hg 3 org 1st time keja dgn kak...TAPI sangat seronok n antara rerakan yg paling banyak kenangan dgn kak sebelum kaki ni melangkah pergi. So..B...dulu hg risau keja dgn kak sb tak kenal kak..skrg i hope u'll put a better judgement on me..ejad n jay...thanks sb hilangkan semua stress aku dengan GURAUAN LASER korang...n thanks gak sb STUDY dgn aku. Moga semua ilmu kita tu diberkati (ngeh..wlaupun penuh gossip)


LOVE U GUYS SO DAMN MUCH

p/s : next entry aku try cari pic group i n letak k...

3 comments:

Unknown said...

xdak pon nama aku dlm grup nih?kcik at..ahahahhaha

NUR BAHTERA said...

La...nama hg tak perlu ada disini...sb sentiasa ada di hati...hehe

Unknown said...

ni nk blanje hg mkn stimbut nih..ahahah