Sekapur Sireh...

Thanks 4 spending time reading MY INNER SOUL..nothing much from me..hehe..sekadar tempat meluah rasa..(but action still speak louder than words..)
MY INNER SOUL...semoga ada yang sudi memahami..


PENGINTAI LAMAN

Wednesday, May 4, 2011

Things I Like...

Assalamualaikum…

Today’s entry is all about my feeling…(kalau tak suka jangan baca!!)
*
*
Begin…

Drivin In A Car…Bak kata Avril “I like u the way u r…when we’re drivin in ur car…”…okay…aku mmg suka dia masa dia tgh drive. Dia sangat2 berpersonaliti. Macam ada daya tarikan tersendiri. Ada style la… Aku suka bila dia drive laju…hahahahah..even aku akan membebel masa tu tp aku tetap suka cara dia drive….he drive me crazy la…Sangat Nampak keyakinan masa dia tgh drive. Masa nak memotong, masa nak menyelit..Masa tu ja aku nampak dia betul2 yakin dengan apa yang dia buat. Dan masa tu aku yakin sgt2 dengan dia. Aku jugak suka bila dia drive pastu dia pasang lagu2 remix disko ..high decibel la frekuensi yang menerjah telinga ni…menggegar jantung. Tak tau kenapa, I just like it. Coz it is sooo me..

Next…

Watching A Movie…Aku suka dia sebab dia suka cerita omputih…cerita combat, cerita epic..cerita seram..cerita thriller..cerita melayu yang lawak..semua tu kena dengan jiwa aku. Semua tu aku suka. Aku suka habiskan masa menonton cerita dengan lagu2 sound track yang best2. Yang rock…n dia akan donload cite2 yang best pastu sb nak tgk lagi..(tp jarang nak bg aku..huhu)

then...

aku suka bila dia bersungguh2 nak tolong kwn2 (seringnya aku dia akan lupa...). suka bila dia cakap kawan2 adalah segalanya...suka bila dia cakap "1st adalah family, 2nd adalah kawan2..."(aku baca kay...) dengan sapa dia keluarkan kenyataan tu pun aku boleh sebut. tapi malas nak kontroversi kat sini...huhu...don't really care la kot...mulut nak MENGAYAT mmg MANISSSSSSSSSS...hahahahaha..(don't deny it pls..) 

DAN....

Seringnya, bila kita jauh baru kita sedar kita semakin kehilangan...mungkinkah masa yang semakin menjarak akan mendekatkan yang jauh? mungkinkah ruang yang memisah akan merapatkan yang terpisah? 

PERGILAH TERUS....ANDAI RASA ITU TELAH MATI.

0 comments: