Sekapur Sireh...

Thanks 4 spending time reading MY INNER SOUL..nothing much from me..hehe..sekadar tempat meluah rasa..(but action still speak louder than words..)
MY INNER SOUL...semoga ada yang sudi memahami..


PENGINTAI LAMAN

Saturday, May 14, 2011

ENTRY HAMPEH

Assalamualaikum...


Salah ibu mengandung tak kalau aku dilahirkan sebagai perempuan?? mesti la tak...apa ni??? hish...


Boleh tak kalau aku nak tanya, aku ni mmg tak layak ke? layak apa?? tak de laa...aku ni tak layak ke untuk jd semangat seseorang? Tidak kah diri NSSY ini layak untuk diperlukan setiap masa..?? tak kan hanya layak PRN jer? sian aku...terlalu mengharap dat i m somebody for someone...(nnt ada lak yg menyampah membaca ni...kihkihkih..) AAK??? ni blog aku k...


apa aku nak wat ni? 


CONs


  1. nak terjun dr tingkat 5 melalui tingkap yg terbuka? komplikasi : MATI
  2. nak telan PCM sebanyak 3 papan? komplikasi : LIVER FAILURE
  3. nak tumbok dinding bilik yang bewarna putih? komplikasi : # CARPAL/METACARPAL
  4. nak jerit di tengah malam bulan mengambang ? komplikasi : KENA MAKI
  5. nak koyak2 kertas dalam bilik? komplikasi : BERSEPAH (not bad la..)




PROs


  • amek wuduk dan solat? Bagusnyer...


next


  • mengaji quran? Alhamdulilah..


next


  • layan ML minggu ke 7


next


  • tidur ? hmmmmm....




Ahaha...aku dah ada jawapan sebanarnya....hehe...saje ngader nak "buat ramai" skit blog ni...Aku bukan sombong tapi aku cuba untuk menjaga hati sendiri...aku cuba untuk elak dari hati ni terus jadi papan dart. Ye...Ye...aku benci perangai dia dan dia pun benci perangai aku...adil la kan?? so what is the matter (hell)?



0 comments: