Sekapur Sireh...

Thanks 4 spending time reading MY INNER SOUL..nothing much from me..hehe..sekadar tempat meluah rasa..(but action still speak louder than words..)
MY INNER SOUL...semoga ada yang sudi memahami..


PENGINTAI LAMAN

Friday, September 2, 2011

Aku stalker??

Assalamualaikum...


Aku sebenarnya adalah sorang pengendap setia pada dia. Ya...kalau boleh aku nak ambek tau semua perkara tentang dia. Se "detail2" perkara. Aku nak tau dia bergambar dengan sapa, makan dengan sapa, keluar dengan sapa. Even dia berjalan dengan sapa pun menjadi kemestian untuk aku tau. Maniac? ya..sedikit kot..
Salah ke kalau aku sedikit mereng mcm tu? Hal aku oke...hahahaahh...nyampah ye tak?


Aku terlalu sakit hati bila aku tau ada yang sanggup tipu aku semata2 untuk beronok2 dengan kawan2...cakap jer la terang...blusheet btol...blah ah...


P/S: OLEH KERANA TIBA2 AKU TERLALU BEREMOSI DENGAN LAPPY NI MAKA AKU TERPAKSA STOP TYPING. AKU KENA RELAX...CHILL OUT.

0 comments: