Sekapur Sireh...

Thanks 4 spending time reading MY INNER SOUL..nothing much from me..hehe..sekadar tempat meluah rasa..(but action still speak louder than words..)
MY INNER SOUL...semoga ada yang sudi memahami..


PENGINTAI LAMAN

Thursday, September 1, 2011

My new responsibility..

Assalamualaikum...


Dah hampir sebulan aku hidup dengan tanggungjawab baru aku...dan aku sangat2 merindui farehen, ejad, atin, shedare, sheda boby...teh...suma lah...Sebab semuanya mengenangkan aku pada diorang suma ni. Ya Allah...walau dimana mereka, berkatilah mereka sentiasa. Kabarkan rindu ini pada mereka. Hidup baru aku ni agak selesa sebab aku dekat sangat dengan rumah. Aku siap boleh ulang alik dari rumah semahu aku. Alhamdulilah..syukur pada rezeki yang Allah kurniakan.


Hidup aku...ya...semuanya semakin baik. semuanya semakin dalam kawalan. Nak mendongak langit aku masih tak mampu. nak menunduk memandang bumi semata aku tak daya. Sebolehnya aku mahu terus memandang ke depan. Andai ada yang sudi menyokong dari belakang aku sangat mengalukan. Bagaimana corak jalan aku di hari esok? Itu bukan kuasa aku. Aku menurut tapak melangkah.


AKU BERSYUKUR ATAS REZEKIMU YA RABB

0 comments: