Sekapur Sireh...

Thanks 4 spending time reading MY INNER SOUL..nothing much from me..hehe..sekadar tempat meluah rasa..(but action still speak louder than words..)
MY INNER SOUL...semoga ada yang sudi memahami..


PENGINTAI LAMAN

Sunday, September 4, 2011

Lebih dari biasa


Assalamualaikum…

Aku ni ada satu peel yg kurang bagus. Aku suka berangan masa tgh ride. Lebih2 lagi waktu malam. Suka sangat berangan.semuanya mesti la yang indah2 n menambahkan kembang taman di hati. Ermmmmmmmm…..Aku slalu cuba ingatkan diri aku sebelum bergerak tapi bila dah atas motor aku terus lupa. Aku addicted. Kuat berangan. Enjoy giler rasernyer.. sekarang ni aku kuat berangan nak fulfill aku punya wish list,.tapi aku nak setel satu2 la..1st aku nak tukar nset aku yg dah makin uzur n usang ni. Aku pkai nset ni sejak tahun 2007, sekarang dah 2011…fuhh…dah 4 tahun jugak lah. Tahan lasak betol…dah banyak kali jugak lah bercium dinding…kekeke…so aku rasa dah sampai masanya aku rehatkan dia. Cehhh…
Oh..aku tgh pelik ni. Knp la tiba2 dia baik sangat dengan aku? Hehh…walau apa pun…tahniah k. hepi ape…
Lagi satu…aku rasa mcm aku tgh perasan sorg2 ja. Kehkeh…ape la. Apa yg aku alami tu perkara biasa ja. Nothing spesel tp aku lak yg terfeling lebih..wakaka..lawak gak aku ni. Whatever la wei…aku wat keja aku. Aku tak kacau org sudah la…yang lain, I follow…hehe. Cuma sedikit janggal bila aku kena keja dengan senior yg jauh lebih muda dari aku. Kekok nak pgl nama. Tapi tu maybe sb awal lagi…nnt dah lama sikit biasa la tu…urmmm chiayokkkk!!

0 comments: