Sekapur Sireh...

Thanks 4 spending time reading MY INNER SOUL..nothing much from me..hehe..sekadar tempat meluah rasa..(but action still speak louder than words..)
MY INNER SOUL...semoga ada yang sudi memahami..


PENGINTAI LAMAN

Friday, September 16, 2011

tenteram dengan malu ini


Assalamualaikum…

(^_^)…
Bunyi2 yang sedang menerjah telinga saat ini begitu mendatangkan ketenteraman. Itu harus. Aku sedang mengubah imaginasi. Aku jadi tenteram. 
*Milo ais disedut penuh. Puas.*
Owh…aku sedang merenung talifon aku yg semakin usang dimamah usia. Mana ni? Rindu awak tau. Keji. Menggeletis. Hahahahahaha…untuk hiburkan diri selagi mampu.
Erm?? Heh..
Rindunya…rindunya…rindunya…Aduh…
Nak cakap malu la pulak. Tapi dia tak rasa ke? Or dia pun malu mcm aku? Wahhhh…sangat tenteram niiiiih.



0 comments: