Sekapur Sireh...

Thanks 4 spending time reading MY INNER SOUL..nothing much from me..hehe..sekadar tempat meluah rasa..(but action still speak louder than words..)
MY INNER SOUL...semoga ada yang sudi memahami..


PENGINTAI LAMAN

Thursday, September 15, 2011

Unpleasant

Assalamualaikum...


Aku sebenarnya ego jugak. Ye la...dah melatih diri sendiri untuk jadi mcm tu. Tapi aku semakin dah ok sekarang ni. Cuma aku tak suka nampak aku lemah depan suma orang. Aku nak nampak sentiasa tabah. 


Sebenarnya aku nak jugak nyatakan perkara tu. Tapi akju tak mampu untuk luahkan sebab aku tak nak semua orang tau. Aku takut satu hari nnt org mengata. hmmm...aku pun boleh cakap semua benda tu. ahhhhhrrrrrgggggg....aku pun bagus la...hmmmmm (n__n). kenapa tak puji aku pun. Tak nampak ke semua tu? bukan aku cakap tentang suma org k..............ermmm

0 comments: