Sekapur Sireh...

Thanks 4 spending time reading MY INNER SOUL..nothing much from me..hehe..sekadar tempat meluah rasa..(but action still speak louder than words..)
MY INNER SOUL...semoga ada yang sudi memahami..


PENGINTAI LAMAN

Sunday, November 28, 2010

~Aku Perawat~

Assalamualaikum...

Ya...aku bakal perawat, bahkan skrg ni pun aku dah mula merawat..atau selayaknya aku katakan aku mmg perawat dari dulu lagi...sentiasa berusaha merawat hati sendiri yang sering kali terluka dengan warna-warni kehidupan. Ahaks...jiwa plak. tp aku mmg suka jiwa-jiwa. Aku sedar ada dugaan yang lebih besar bakal aku tempuhi sedikit hari lagi. Akan aku cuba berdiri sendiri.

Semenjak kebelakangan ni, hati aku kurang tenteram. Bergolak dilanda badai. Puas aku cuba tenangkan dengan pujukan SABAR. Alhamdulilah, termakan jugak walaupun sikit. Jiwa aku berperang hebat. Antara angel n devil. Devil??? bukanlah...aku tak seteruk tu...aku cuma "bad". Kesian soul aku...jihad aku..mengalahkan BAD. Allah...sukarnya untuk aku tawan hati sendiri dengan kebaikan yang terbentang depan mata. Ibarat dekat tp jauh...nak digapai ttp tak sampai.

Ujian demi ujian dalam melawan perasaan aku sendiri, akhirnya yang tercedera teruk, hati ni...kesian hati aku. Tp apalah daya aku..Maafkan aku hati...kau terlalu banyak berkorban menjadi benteng melepas suka dan duka. Aku cuba untuk merawatmu namun aku tak sehebat itu...MAAFKAN AKU HATIKU...

0 comments: