Sekapur Sireh...

Thanks 4 spending time reading MY INNER SOUL..nothing much from me..hehe..sekadar tempat meluah rasa..(but action still speak louder than words..)
MY INNER SOUL...semoga ada yang sudi memahami..


PENGINTAI LAMAN

Monday, November 29, 2010

INSIDE & OUTSIDE

Assalamualaikum...

Aduuuu...Aku perlu kuat. Aku bukanlah manusia yang lengkap serba serbi. Aku masih perlukan pembimbing. Aku tak mau jadi org yg tamak, sentiasa mengharap pada sesuatu yang sentiasa mambawa kebaikan untuk aku dariMU.. Aku tahu aku bukan selayak itu. Andai mampu aku lukiskan rasa hati aku saat ini pasti semua tahu aku sedang bersedih. tapi utk apa semua tu?? Aku sedang jatuh...jatuh pada kamu...=)

Awak...
Ingat tak, kali pertama dulu,
saya tak pandang pun awak
tapi awak ikut saya jugak..
 Terima kasih awak....

Awak...
ingat tak dulu
saya selalu abaikan awak
tapi awak tetap setia
sanggup tunggu saya balik kerja
 Terima kasih awak...

Awak...
dulu saya selalu tinggi suara
tapi awak tak pernah marah saya
lagi awak pujuk saya ada la
 Terima kasih awak...

Tapi tu dulu...

Sekarang awak dah lain
kenapa?
Saya merajuk, awak lansunng tak pujuk
awak cakap saya teruk
saya nangis awak cakap
 "dah la...menyampah lak.."
saya tegur, awak marah
 "dah berapa lama kenal dah?"
bila saya buat salah awak cakap
 "bila nak berubah?"

Adoi...
sakit sangat hati saya awak...
pedih bagai dikoyak rabak

Sedih...
saya nangis sebab awak
tapi awak tak nampak
saya sorok saya tahan sebak...

Tak pe lah awak...
Mungkin itu ujian saya..
sepenuh hati saya redha..
mengharap semua kembali semula
dengan izin rahmat kasih-NYA.

1 comments:

Unknown said...

lelaki mmg begitu siti.ms suka je dia amik brt