Sekapur Sireh...

Thanks 4 spending time reading MY INNER SOUL..nothing much from me..hehe..sekadar tempat meluah rasa..(but action still speak louder than words..)
MY INNER SOUL...semoga ada yang sudi memahami..


PENGINTAI LAMAN

Wednesday, December 1, 2010

~~KAMU~~

Assalamualaikum...


Aku adalah seorang pempuan yg punya hati n perasaan gak..bohong andai aku cakap aku tak perlukan insan istimewa. Wat masa sekarang ni, mungkin ada...hehe..tp mampu ke bertahan sampai nnt??


Dia...dalam hati aku sentiasa menerima segala kelemahan dia dan berharap dia akan berubah. Aku tak bermaksud nak sesuatu hanya yang terbaik dari dia. Aku hanya nak dia berubah kepada kebaikkan. Dia punyai zaman gelap. begitu juga aku. Aku bisa terima semua dan aku harap dia juga sama. 
Sayang? Pasti ada..tipu andai tak dak secebis pun. Cuma adakalanya aku terasa dalam dilema utk wat keputusan. Sebabnya, kdg2 kelakuan dia tunjukkan dia tak peduli lansung perasaan aku. Memberontak jugak aku. pempuan lah katakan...huhu...
Aku nak dia berjaya dalam setiap perkara yang dia wat. tak nak tgk dia asik jatuh. Aku nak dia jadi seorang yg mmpu membimbing aku hingga akhir nyawa. Aku tahu...mungkin hajat aku tak sampai, tp sekurangnya aku boleh berdoa untuk semua tu...semuanya yg lain aku serahkan pada ALLAH untuk aturkan dan aku akan ikut aturan tu..InsyaALLAH.
Cuma apa yang mampu aku cakap setakat ni...AKU ADA KAMU. 

0 comments: