Sekapur Sireh...

Thanks 4 spending time reading MY INNER SOUL..nothing much from me..hehe..sekadar tempat meluah rasa..(but action still speak louder than words..)
MY INNER SOUL...semoga ada yang sudi memahami..


PENGINTAI LAMAN

Friday, February 25, 2011

Cerita Jiwa Saya

Assalamualaikum...

Ibarat bayu yang membuai rasa, 
membelai nurani seorang Aku. 

Aku sediakala kembali tersedar, 
seakan baru bangkit dari sebuah mimpi yang ngeri. 
sunyi...kelam ibarat malam tanpa bintang, 
...dan sedikit tempias cahaya rembulan juga makin pudar hilang.

Akal yang tersonsong, terhalang.
menjebak Aku di daerah keliru yang dalam 
terperangkap, terpenjara..
dalam erti sebuah janji...
jeriji kekosongan.

Ketika Aku terpinga, 
sukma makin terhinjak..
meronta, memaksa supaya nafsu bertindak bijak..

Ya...aku kembali merangkak..
cuba juga kembali mencongak
dalam pentas kehidupan sebuah corak abstrak..

NUR BAHTERA

Lalalalalalalala...aku tau ada yang akan gelak atau sedang gelak bila terbaca apa yang aku karangkan ni..tapi to be honest, it's a pleasure to know that my ILHAMKU is being readed by sumone. Thanks U all...Love u muah..muah..muah..(^_^)..

Currently, i'm thingking of sumtin' for u guys...my dearest frens..wait for my next post k..speacially dedicated to all of u...sapa? jeng...jeng...jeng...dalam post aku yang akan datang aku akan sebut nama2 org dalam kehidupan 'semasa' aku tika ni..Tak yah nak kata aku poyo k..hak aku kot nak tulis apa pun kat sini. Macam BFF aku selalu cakap dlm blog dia...btol tak La? Hahahahaha...love u La.

0 comments: