Sekapur Sireh...

Thanks 4 spending time reading MY INNER SOUL..nothing much from me..hehe..sekadar tempat meluah rasa..(but action still speak louder than words..)
MY INNER SOUL...semoga ada yang sudi memahami..


PENGINTAI LAMAN

Wednesday, February 23, 2011

What de hal??

Assalamualaikum...


Hari ni aku terasa sedikit emosi. Kenapa? mungkin kerana aku terlalu memikirkan. Aku terasa seperti ada yang tidak menyenangi kehadiran dan kewujudan aku di situ. Kenapa ya? Mungkin ada kesalahan yang aku tidak sedari. Niat aku nak berkongsi, nak kepastian tapi aku batalkan niat tu. Tak sedap lah pulak kiranya aku terusan memaksa org lain untuk bersusah2 kerana masalah emosi aku yang tak stabil ni...Adeiii...susah jugak lah...


Hmmm...Alhamdulilah...sepanjang2 aku bekerja semester ni semuanya lancar dan baik2 belaka. Sungguhpun begitu aku tidaklah berharap sesuatu yang tak baik juga..Nak2 dah sem last..lagi la dimnta jauh semua perkara yang melintang jalan aku. Insyallah...sebarang aral dari ALLAH jua dan kepada ALLAH jua aku berserah diri.


Alhamdulilah jugalah dan aku ucapkan tahniah kepada HATI aku kerana masih berjaya mengekalkan tahap pain score kepada '0' Terima kasih ALLAH kerana menganugerahkan aku rakan2 di saat2 ni..begitupun...tinggi jugalah pain treshold aku..kerana walau bleeding dgn fresh blood aku masih tak sakit. Syukur yang teramat...


Ok lah...nak out dulu...semoga ILHAMKU lebih berirama malam esok...

0 comments: