Sekapur Sireh...

Thanks 4 spending time reading MY INNER SOUL..nothing much from me..hehe..sekadar tempat meluah rasa..(but action still speak louder than words..)
MY INNER SOUL...semoga ada yang sudi memahami..


PENGINTAI LAMAN

Saturday, April 23, 2011

Menjelang 2 pagi.....

Assalamualaikum...


Selamat pagi dunia....aku masih tegar menghadap Si LappY. Meminta-minta ilham dariNya agar dapat aku ketuk papan kekunci ini laju tanpa henti sehingga tamat sebuah ENTRY terbaru. Ya...aku sangat suka mengarang. 


Cik Rumate baru sahaja melelapkan mata dan agak terganggu dengan sinaran kalimantang di meja aku. Selimut diserkup ke muka. Hah....tidak mengapa. Dia sudah terbiasa. 






TERHENTI


CUBA MENYUSUN AYAT LAGI



Tidak sabar menanti esok. Tidak sabar untuk aku ketahui rahasia ESOK buat aku. Aku ingin semuanya dalam kawalan. Aku ingin kuat walau apa jua yang bakal mendatang. 

0 comments: