Sekapur Sireh...

Thanks 4 spending time reading MY INNER SOUL..nothing much from me..hehe..sekadar tempat meluah rasa..(but action still speak louder than words..)
MY INNER SOUL...semoga ada yang sudi memahami..


PENGINTAI LAMAN

Friday, April 22, 2011

Keterbukaan dalam sebuah Penerimaan.

Assalamualaikum...


Aku adalah antara insan yang bergelar WANITA. Aku adalah wanita yang berpandu arah akan akal dan naluriku sendiri. Akulah insan yang diciptaNya yang berbekalkan impian murni. Sedetik aku mengatur langkah dalam laluan masa yang tidak pernah aku sedari. Laluan yang aku tempuhi diiringi tangisan sebuah sukma. Andai gembira yang aku harungi, itulah aku....namun andai duka yang menanti, aku jualah aku di sana nanti. Antara debar jantung untuk keduanya, aku sering tertipu oleh hasrat hati.


Sungguh...yang datang itu tidak bergolek, yang melayang itu tidak pipih. Aku cuba membuka satu pintu minda untuk terusan berfikir lantas belajar menerima. Terbuka bebas. Desah yang ada dulu masih setia mengiringi juga, masih bisa dicium harum bersama semilir malam. Aku biarkan ia terus menyeri tidur lenaku.


Aku terima semuanya.......dengan keterbukaan hati seluas mungkin. Semoga WASILAH KITA mampu mengikat kita di jalan yang sentiasa diterangiNya



0 comments: