Sekapur Sireh...

Thanks 4 spending time reading MY INNER SOUL..nothing much from me..hehe..sekadar tempat meluah rasa..(but action still speak louder than words..)
MY INNER SOUL...semoga ada yang sudi memahami..


PENGINTAI LAMAN

Tuesday, April 19, 2011

M A A F

Assalamualaikum...


Okay, 1st think, i dun hv to worry bout going to de dinner dah...hahaha..yesss!! tak pe...later on aku story hal dinner tu k.


I'm about to bebel on sometin yg tah hape2...baca jer la ek...


here we go...


My life...my pride is broken. Huhuh...ye ke? mmm..ntah ler...Aku adakalanya stress dgn perangai org2 di keliling aku. (ehh...tetiba lak...). Ahishhh...agaknya mmg sukar org sekeliling nak paham aku. Ahhh...PM lah...i dont want to give a damn on it. 


Aku harap semoga semua yg aku impikan tercapai. Insya-4JJI...Kehidupan aku kat KSKB ni sangat bermakna plak di penghujung sem ni. Betul, aku tak punya rakan karib, namun aku ada kawan2 yang sudi berkongsi mencipta memori. Aku rasa syukur sgt2 sebab dianugerahkan Allah, kawan2 yg tak pernah nak bawak aku ke jalan yg  bukan2.dari zaman sekolah. Cuma masa kat KMPP aku sikit terpesong, tapi masih aku dapat ikut jalan betol...semua pun kerana Allah dah anugerahkan aku kawan2 yg baik. Macam tu jugak masa kat UUM. Kawan2 yg aku t ak kan lupa sampai bila2. walaupun hanya 3 tahun....


2,3 hari kebelakangan ni aku rasa macam sedikit serabut + serabai....kenape ntah...susah untuk aku terjemahkan dalam perkataan. Hilang ilham bicara aku..puas jugaklah aku mencari jalan mcm mana nak buang semua  yang ada dalam kepala hotak ni..terasa sendat. Agaknyer, aku mmg perlukan seseorang untuk aku kongsi dan luahkan semuanya...apa yangn terbuku ni perlu aku rungkaikan. Tapi, pada siapa? Siapa yang sudi menadah telinga? siapa yang sudi meminjamkan bahu? tapi apa yg aku nak luah tu? apa pulak yg aku nk cerita?? Parah aku ni...jiwa sedang kacau bilau...


Huhu...tapi....aku tak leh tipu n tak nak tipu....hati aku..................................................boleh tak nak cakap aku malu nak citer?? hahahaha..yekkkk gedix amat. Aku tak mau nak bermusuh dengan sapa2 pun..kalau org  tak mau kawan dgn aku, aku tak kesah, tapi jangan jadikan aku mcm musuh...aku tak nak.....aku sedih....sedih sgt2...walaupun aku kasar...walaupun aku mcm JAY (kata kawan2 aku la...), tapi aku masih tak mau bermusuh...ya...aku ngaku aku ada tak suka org, tapi aku jenis terus terang...tak suka aku cakap tak suka, walaupun org tu tak wat salah...tp aku mintak maaf dgn org tu...aku face to face dgn org tu...salah lagi ke aku??? (xcept 4 kes hr tuh...PM la....). Aku pun manusia biasa gak kot......I'M SORRY...

0 comments: