Sekapur Sireh...

Thanks 4 spending time reading MY INNER SOUL..nothing much from me..hehe..sekadar tempat meluah rasa..(but action still speak louder than words..)
MY INNER SOUL...semoga ada yang sudi memahami..


PENGINTAI LAMAN

Thursday, July 14, 2011

Hari ini.....

Assalamualaikum...


Perjalanan hidup aku hari ni tak dak yg spesel pun. cuma tadi satu alor staq aku pusing cari tailor uniform. perghh....mmg susah nak  jumpa. last2 aku p Jitra. ada la...sebulan lebih baru siap sb dia tgh fokus utk baju raya. mmg aku baran jer hari ni...aku habiskan masa hampir 4 jam utk cari kedai baju ja....what the fish....makan pun tak. sapa tak panas dihari yang panas aku kena berpanas...merempit cari kedai.


Sekarang ni FB aku tgh hangat dengan masalah BILA POSTING. fedap aku...macam2 tarikh yg disebut. benci btol. aku tengah sengkek giler skang ni. keja pun tak dak. so aku betul2 harap surat posting tu cakap tarikh posting masa aku ada duit n persiapan yang tak payah susah2kan makayah aku. lagi satu uniform aku pun tak siap lagi ni...adushhh....

0 comments: