Sekapur Sireh...

Thanks 4 spending time reading MY INNER SOUL..nothing much from me..hehe..sekadar tempat meluah rasa..(but action still speak louder than words..)
MY INNER SOUL...semoga ada yang sudi memahami..


PENGINTAI LAMAN

Friday, July 15, 2011

MY BEST FRIEND'S WEDDING

ASSALAMUALAIKUM....

This is a story about them....and may they live happily ever after......

LINDA & FAUZEE



Ni Adalah kawan aku yg aku mula jumpa kat UUM dulu. aku kenal dia sb nak join PALAPES. Masa tu kami kat kolej Bukit Kachi...Dengan dia aku banyak harungi suka duka, semasa dan selepas study sampai la sekarang. Aku cukup kenal perangai dia. Dia nampak lemah lembut jer...kecik jer orgnyer...tapi sangat2 lasak n beliau merupakan KAPTEN dalam TUDM sekarang dan bertugas di bahagian AIR CONTROLLER....tumpang bangga jer aku ni. Husband dia pun Kapten TUDM. Sekarang dia tengah pregnant nak masuk 7 bulan dah..Aku hepi tgk dia hepi n bahagia sekarang. N...aku tak sabar nak jadi UMMI utk bb boy dia..kekekek i'm a foster mummy-to be. Linda secara rasmi bertukar status on 9/10/10....

ILA & TUAN NOOR



mY 2nd best fren is Ila n her hubby....Ni pun aku kenal masa kat UUM. pun dalam PALAPES. Ila ni aku kenal masa dah start training. dia datang n tegur aku. Dia soh aku pegang rank utk junior. hahahaha...aku suka dia sb dia tahan lasak. nampak ayu n lembut tapi klu tak dak dia lam setiap acara yg aku join mmg tak lengkap...banyak sangat sokong aku dalam setiap yg aku wat. dia pun banyak tau suka duka aku masa kat UUM. dengan dia aku tak leh nak rahsia apa2 pun...coz aku tak yah cakap apa2 dia sendiri tau...Ila ni CIKGU n husband dia Pegawai APMM. Aku sayang dia..Aku doakan  ALLAH murahkan rezeki dia n suami utk timang cahaya mata. Dia secara rasmi tukar status pada MAC 2009

DAYAH & MAN



nI Dayah n man....dua2 classmate aku kat KSKB...aku terlibat secara tak lansung dalam penyatuan dia 2 org ni..haahahhaha...masa tu aku n hakimin yang rancang n tolong man tekel dayah...kekekekek...tah apa2...daya h ni sangat lemah lembut n mudah tersentuh...sensitip...nurse la katakan..dia sangat baik gak...aku dah sampai umah dia beberapa kali....banyak tau kisah suka duka aku kat KSKB. dengan dia la aku share n mintak pandangan dalam masalah yg aku hadapi. Anak sulong....mcm aku. Both of them bakal bergelar STAFF NURSE. bergelar isteri on 23 JUN 2011. Ni baru lagi kawen. hahahahah...masih dalam mood honeymoon. panassssss lagi. 





LASTLY.............


AKU & ???????




hAAAA....ni la ku. aku sendiri tak tau bila aku punya tarikh tukar status. nampak lonely tak? hahahahahah...(@____@)

*
*
*

Well....semua org (kwn2 aku) dah tukar status. semuanya yg rapat dengan aku. Anyway....3 kapel tu adalah kawan2 terbaekkkk dari ladang yg pernah aku kenal. semuanya berhubung rapat dengan semua memori aku sebab tu aku sayang sangat. Apa2 pun yg dorang tgh wat skrg ni aku cuma mampu mendoakan kesejahteraan dan kebahagiaan. Dan aku juga berharap semoga persahabatan kami tak putus coz they r the best fren i ever had...





0 comments: