Sekapur Sireh...

Thanks 4 spending time reading MY INNER SOUL..nothing much from me..hehe..sekadar tempat meluah rasa..(but action still speak louder than words..)
MY INNER SOUL...semoga ada yang sudi memahami..


PENGINTAI LAMAN

Tuesday, July 12, 2011

Mereka dan Lagu

Assalamualaikum....


Aku rindukan mereka......bila terdengar lagu2 kat radio ada ja yg boleh aku kaitkan...maksud aku..lagu tu utk sapa...lagu ni utk sapa...sapa suka nyanyi lagu ni...sapa suka artis ni....huhu...tiap kali teringat aku mesti senyum sorg2..sweeeeetooooo...


Kalau aku dengar lagu Maher Zain - Barakallah ~ aku ingat Fariheen Mazlan, kalau aku terdengar lagu Firework ~ aku ingat Fazli, budak2 ni aku ingat sb suka sangat g karok. Ermm...Linda Othman aku ingat bila tedengar lagu yg something ada kena mengena dgn lalang n cinta...hahahaha...haranizah suka sangat menganjing..dah la nyanyi lirik pun salah...tapi aku akan gelak terbahak ya amat...hahahhaha...suka sangat. Aduhhhhh...aku rindu keadaan kat ostel kat aras 5 blok A. Khairul neezad plak sinonim dengan Hindustani...layan sangat. Kamil Haakimin.......disco remix...Dj Kantik...n aku pun enjoy gak bila stress...
Ahhhhhhhhhh...aku rindukan kawan2 aku kat KSKB. Aku rindu kat SepuTeh...rindu kat ex rumate aku Tin...rindukan Maziah....rindu nak peluk maziah nak gurau2 dengan nurul nor ain. rindu dayah yg dah jadi bini man....sebenarnya aku rindukan sentuhan diorang....sentuhan tangan bakal perawat....mmg mampu hilangkan rasa sakit..... 
*
*
*
Angin...sambil deruanmu berlalu
sampaikan rinduku...
puput lembut di telinga mereka
Aku rindu

Angin...sambil kau mendayu
bisikan kasihku
pukul syahdu di hati mereka
Aku rindu

Angin...tolong aku
bugarkan hati mereka
sapa jiwa mereka
dengan kelembutanmu
dengan rinduku......
walau jauh...aku tetap ada.

::nurbahtera::

0 comments: