Sekapur Sireh...

Thanks 4 spending time reading MY INNER SOUL..nothing much from me..hehe..sekadar tempat meluah rasa..(but action still speak louder than words..)
MY INNER SOUL...semoga ada yang sudi memahami..


PENGINTAI LAMAN

Sunday, March 6, 2011

just for u...hakhak

Assalamualaikum...

Aku terlepak lak kat cc ni seorang diri melayan blog ni...hehe...saja keluaq sorg2 nak beli2 apa yang patut sebelum aku balikKL lagi esok lusa. Hmmm...penat tunggu bas semalam pun tak hilang lagi aku dah jalan2 lak hari ni...nampaknya balik nanti terbongkang kaku la aku deoan TV...hahahaha...

Hmmm...bila aku balik kg ni terasa lain sangat dengan aku hidup kat bandar nun..Bila ja aku jejak kaki kat rumah, terus aku terasa tanggungjawab yang tergalas kat bahu aku ni. Dont get me wrong k. BUkan mengeluh..cuma nak cakap perbezaan kehidupan yang aku alami ni ha..BIla aku kat kolej semuanya terasa sama. maklumlah aku hidup dan berhabitat dengan orang2 muda..(kawan2 aku cakap aku org tua..cehh). Bukannya tak sedar aku dah tua..tapi adakala sedikit lalai la dengan usia aku ni...(wekk..btoi ka?) Ntah la...malas lak nak pk kadang2.

Senang2 hidup aku sensorang ni aku susah jugak...kenpa? Ye lah...aku nak survive sorg2 secara WANITA...hahahahah...wanita sangat!! (kata kawan aku la..). Aku mmg la wanita pun. Cuma aku rasa sedikit terhad dan terbatas lah..MAklumlah...wanita. (^_^). Dulu masa muda aku tak la heran sangat nak jalan sorg2. tapi bila aku rasa tenaga aku yang terbatas ni, aku rasa takut jugaklah nak jalan sorg2. bukan takut hantu..tapi takut MANUSIA la...huhu..lagi ngeri dari hantu kot. 

Aku ni jugak kadang2 tak habis2 dengan merepek meraban. Suka bercakap. Sejak bila?? Sejak aku ceburi bidang perawat ni la...kena bagi pendidikan kesihatan..maka kena la banyak cakap...maka jugak lagi, aku pun secara semulajadinya telah terlatih dengan mulut yang suka membebel..Ramai org tak senang...bukan aku tak sedar. Aku mintak maaf la..Bukan sengaja pun. mulut ni automatik dah. Sorry la....(sob..sob..sedih terkenang dulu2..hakhak gedix amat..)..dah la kot...nak start merepek la ni...adoiyaiiiii. Blah la..






0 comments: