Sekapur Sireh...

Thanks 4 spending time reading MY INNER SOUL..nothing much from me..hehe..sekadar tempat meluah rasa..(but action still speak louder than words..)
MY INNER SOUL...semoga ada yang sudi memahami..


PENGINTAI LAMAN

Monday, March 7, 2011

TAGLINE...(^_^)

Assalamualaikum...

Hehehe...aku p bayar saman kat pej. polis caw trafik hr ni. Saman tak pakai helmet terbang rm30...aduss...tah tahun tok nadok mana tah aku nek motor tak pakai helmet. Pakcik polis tu cakap 2005. aku malas cakap banyak..tp aku tersebut satu tagline kat pakcik polis tu secara tak sengaja..LIHATLAH DUNIA...hakhakhak...seb baik pakcik tu tak paham n tak marah..(kecut gak dia ngamok.ckp aku kuajaqq..)

Sebutlah hal tagline ni...aku, si tomok n si panjang baru2 ni sibuk mempromosi serta mengaplikasikan tagline2 artis tertentu yg agak best ar...kekekeke. bukan apa, hati terusik untuk menurut. tapi agak menggembirakan lah..(cehh..poyos gilos..) AAK? kekekek..

Macam mana la agaknya bila aku dah keja nanti? Ada tak lagi adik2 yang mengiburkan macam skang ni? (wahahaha...tah pape)...eh...aku nak blah dah ni...jumpa lagi k. daaaaaaa

0 comments: