Sekapur Sireh...

Thanks 4 spending time reading MY INNER SOUL..nothing much from me..hehe..sekadar tempat meluah rasa..(but action still speak louder than words..)
MY INNER SOUL...semoga ada yang sudi memahami..


PENGINTAI LAMAN

Friday, March 11, 2011

Malam ni...ada yg tak kena...

Tersesat dalam haluan ciptaan sendiri..
Assalamualaikum...


Malam ni hati aku terasa diganggu. Aku sedang berkecil hati...sedang marah...sedang sedih, sedang dalam dunia aku sendiri. Aku sedang DOWN. Adoi. Aku tepuk muka aku sendiri. Suruh diri ni bangun. sedar...
 Apa yang aku rasa ni?? Aku takut...takut org pandang aku buruk dan takut org salah sangka hanya sebab dgr sebelah pihak. Aku tak suka semua tu. tapi dlm masa yg sama aku harap tak dak org kacau hidup aku. boleh tak bebaskan aku dari hidup org2 yang berkenaan tu??? tolong la...aku harap aku ni tak penah ujud dlm diari hidup org tu semua. Aku tak nak hal aku diperkatakan..digembar gemburkan. Aku sedih...aku tak kacau org dah kan...adoiiiiyai...MAK....Nak balik......................................

Sungguh2...aku tak mau kacau org lagi dah. Aku nak semuanya lenyap mcm tu ja...wahahahaha...apa aku merepek ni...persetan kan suma mereka tu lah...(opppsss terkasar bahasa lak...) sudahhhhhhhhhhh....nak cite lain la...

Kenapa yer...bila saat2 aku yang semakin hujung kat KSKB ni, semakin banyak kenangan yang terindah tercipta??? dengan sapa?? adik2 aku A.K.A kawan2 seperjuangan aku kat sini. Belum pun lagi aku angkat kaki, aku dah mula rindu semua tu. hmm...p jogging kt taman layang2...makan2..main boling...jalan2..rindu sgt2 bila tgk semua pict2 wktu tu. aku tak nak semua tu lenyap mcm tu ja..aku nak hargai masa2 yang tinggal ni..knp aku mcm ni?? hahahaha...aku mmg sensitif bila aku dah mula sayangkan org. Untuk kamu2 yang berkenaan tu...aku nak cakap AKU SAYANG KAMU DAN KENANGAN KITA...biarlah kalau org nak kata aku over pun..tak kesah la...janji aku sound aku sayang adik2 aku sebelum jarak memisahkan.aku tak poyo k...i tak k...hahahaha...(group praktikal aku mmg DA BEST lah...)

2 comments:

Fariheen Mazlan said...

kteorng pun xkn lupekan smua kenangan itu....huhu

NUR BAHTERA said...

semoga terus mekar di ingatan..amin.