Sekapur Sireh...

Thanks 4 spending time reading MY INNER SOUL..nothing much from me..hehe..sekadar tempat meluah rasa..(but action still speak louder than words..)
MY INNER SOUL...semoga ada yang sudi memahami..


PENGINTAI LAMAN

Friday, March 18, 2011

Inilah aku apa adanya....

Assalamualaikum...


Menghitung hari untuk beredar jauh dari Sungai Bul0h dan segala kehidupan di sini. Bukan kerana tiada rasa sayang, tapi kerana lebih rasa rindu pada kehidupan peribadi aku. Sememangnya aku begini. Aku sentiasa cuba untuk menghindari diri dari melakukan sesuatu yang tidak di terima orang lain. Tapi siapa aku untuk aku penuhkan kehendak hati orang lain semata? Aku sedar tahap dan kedudukan aku. Aku menumpang, dan tidak perlu aku mendabik dada untuk semua yang sementara cuma. 


Kata orang, aku bengis, tetapi tahukah orang-orang itu bahawa aku juga bisa menangis semata demi senja?....
********************************************************************************
Agrhhhh....dah selesai aku berbahasa...skrg ni aku nak berbahasi lak. wuhu...
Aku mmg garang, mulut aku laju gak kadang2 bila aku terasa mcm nk marah. Tapi....tak pernah lak aku berdendam hanya sebab aku nak marah. Sepanjang aku kerja (sem ni je la..), aku dah sehabis baik dah kontrol mulut aku dr terlepas cakap. Bukan apa, aku tak mau org kt aku kurang ajaq. Aku pantang sgt dgr benda tu...sebab aku akan menangis seharian lah pk perkara tu...(sweetnyerrrrrrrr aku...kihkih) 


Hari tu kat 7B. Aku terlepas ckp dgn JOHN. Laser aku membalas kata2 dia. (adeiii....). Tapi nasib baik dia tu lelaki. So tak la dia teramek hati kot (Alhamdulilah...lumrah lelaki..=P..). Hari ni lak kat 5B. dengan 2 org pempuan lah...sorg makcik (bahasa sopan..huhu) , sorg muda (kakak). Kakak tu bleh plak marah aku (marah ke?? aku rasa tegur kot...) depan makcik tu. dia cakap aku wat keja salah hanya semata kebetulan aku ada kat situ. (hanginnnn la aku...). Makcik tu pangkat tinggi la...so dia nak bgtau la makcik tu yg dia wat keja betul...student yg tak pandai. Huhhh....Aku terjawablah dpn makcik tu...adoiiiiiii....Lantak lah...(Tapi tak0t gak..hakhak)


Dah memang lumrah agaknya aku ni...(tapi aku yakin aku boleh berubah. Aku yakin satu hari nnt aku tak kan kuat membebel mcm skrg). Aku tak sengaja....adushhhh...mcm mana ni?...aku tak nak org benci aku. Aku bukan nak tunjuk pandai dlm semua hal..tapi....AKU KAN KAKAK. Dalam pala otak aku ni...aku nak jadi kakak ja...tak mau jadi ADIK. (mcm org tempat keja slalu adressed aku.)..Ala..dah nak habis dah...sikit je lagi...ADA 88 HARI LAGI....

0 comments: