Sekapur Sireh...

Thanks 4 spending time reading MY INNER SOUL..nothing much from me..hehe..sekadar tempat meluah rasa..(but action still speak louder than words..)
MY INNER SOUL...semoga ada yang sudi memahami..


PENGINTAI LAMAN

Monday, March 14, 2011

OSCE tadi...(T_T)

Assalamualaikum....


Yak..yak..yakk..100x aku tepuk dahi pun tak leh la nak lupakan trial osce tadi...adoiiiiyaii...i'm soooo not me la...being humiliated by my own self...dish...(*_*) hurghhh....nak cakap demm bleh?? huhu...waaaaaaaaa.....


Malu ngan Serol...hahahaha...kalau la ada org rakam semua tu tadi...aku sanggup bunuh la org yg rakam tu...(kejam x ??) Serol?? Tu ketua kelas aku. ish3...malu la....knp jadi mcm tu?? ~~sigh...


Kalau dah mcm ni nak salahkan sapa? Nak salahkan lecere tu ke? huh...tak sadar di untung...salahkan diri sendiri la..yang gabra sgt tu knp? huuuuuuuu.....hmm...Maafkan saya puan..Ni la yg awk buat kat wad...Tak puan!!..T I H S la.....tapi aku mmg tak salahkan puan pun. salah diri sendiri sj la yg aku mampu ckp...lembab. huh...AAK sgt..

4 comments:

@MMy@z!m said...

sabaqla kak oii...sy lg malu...kne natang sbjik...huhuhu...junior tgk jek td...

NUR BAHTERA said...

tu arr tih...SABAQ dah ni

@MMy@z!m said...

gud girl...wihihi..^_^

Fariheen Mazlan said...

sye kantoi di stesen suction...kih3!!!!