Sekapur Sireh...

Thanks 4 spending time reading MY INNER SOUL..nothing much from me..hehe..sekadar tempat meluah rasa..(but action still speak louder than words..)
MY INNER SOUL...semoga ada yang sudi memahami..


PENGINTAI LAMAN

Tuesday, March 15, 2011

SITI DI ALAM FANTASI

Assalamualaikum…

Aku memang suka berfantasi. Aku suka berimaginasi. Aku suka hidup dalam dunia aku sendiri. Aku suka untuk berilham. Aku suka untuk berperasaan, melayan jiwa, terbang di awan2 bahasa...

Dulu masa sekolah, salah satu karangan paling popular BERKELAH. Aku akan tulis karangan yang aku berkelah di PANTAI MERDEKA. Walaupun pada hakikatnya aku tak pernah sampai ke pantai tu sampai la sekarang. Aku mengarang dengan imaginasi aku sendiri. Aku mengarang dengan fantasi aku sendiri. Aku mengarang dengan bayangan yang aku cipta sendiri. Aku memang tak pernah berkelah di Pantai Merdeka. So??? Lu tak yah pk...biar aku yg pk sendiri k....

Aku memang suka berfantasi kan? hakhak...I'm so gud at it....(satu pujian pd dr sendiri lah)n i'm lovin it..

Sampai sekarang. Aku suka melakukan perkara yang sama. Dulu, semuanya demi menarik perhatian dia. Banyak perkara yang aku buat untuk tarik perhatian dia. Tak perlu aku ceritakan. Biarlah rahsia.
Aku tak akan tahu sampai bila aku akan berfantasi. Tapi sekarang bukan untuk dia, bukan sebab dia dan bukan kerana dia.

It's all bcoz of my interest lah.., blog aku bukan untuk mengenang luka lama semata tau...(untuk kawan aku sorg tuh)..

….KERANA TERLALU MENGHORMATI
TERKELIRU PANDANGAN MATA HATI
KERANA TERLALU MENGASIHI 
AKHIRNYA TERLUKA AKU SENDIRI….


Aku tak akan berhenti berimaginasi hanya kerana dia telah aku padamkan dari kamus hidupku...(^_^)

0 comments: